Cudotworzenie -czyli o tworzeniu czegoś z niczego

Ach dzień dobry dzień dobry moi mili. Nazywam się Kolorowa Wiedzma i dziś opowiem wam o Cudotworzeniu, czyli o tym jak powstaje coś z niczego, ale z czymś co daje coś niesamowitego. Kilka słów o tym co będzie się tu n...

3 years ago, comments: 2, votes: 84, reward: $2.93

Ach dzień dobry dzień dobry moi mili.
Nazywam się Kolorowa Wiedzma i dziś opowiem wam o Cudotworzeniu, czyli o tym jak powstaje coś z niczego, ale z czymś co daje coś niesamowitego. Kilka słów o tym co będzie się tu na blogu działo... Jak zwykle będzie misz masz, poplątanie z pomerdaniem. Głównym tematem będzie rękodzieło, tematy standardowe czyli niepełnosprawność, nasze perypetie standardowo też się pojawią. No dobrze plany planami, ale pewnie fajnie byłoby dowiedzieć się co u mnie itd... Dobrze,
jak już kiedyś mówiłam dorosłość jest przereklamowana. Generalnie dzieje się wiele dobrego, strasznego, złego i ehm ... cudownego w naszym życiu, a myślotwory, strachy zza szafy kreują tą gównianą rzeczywistość.

DOBRA KONIEC WYLEWNIA POMYJ

AAA ważna informacja, bloga będziemy tworzyć we dwoje - ja i moja druga brzydsza ruda FIEFIURKA!!
Fiefiur bedzie pojawiał się czasami, bardziej kiedy będziemy cudotworzyć - nie mylić z cudzołożyć - proszę nie zaglądać pod kołderkę, bo kociej mordki dostaniecie :D
Jako że on ma bardziej wprawne oko niż ja, to na blogu będzie robić za :statyw, pana złotą rączkę, manekina, pomysłodawcę i czasami wykonawcę. A i on jest tak samo jak nie bardziej sarkatyczny i iroiczny jak Ja. Poza tym jest świrem do kwadratu, nie lubi zdjęć a jego standardowy tekst "kiedy Ja przegnę pałkę" jest? ....


"A ugryźć Cię w dupę?"- prawda że jest rozkoszny? - jakby gryzienie w dupę miało pomóc na celulit ....- zdjęcie daję poglądowo, jak byście nie mieli pewności czy kosmici istnieją .... tak istnieją i są rudzi!!

Jak wiadomo raczej nie jestem standardową blondi o standardowym toku myślenia, dlatego też wszystko to co zobaczycie na cudotworzenie.dblog.pl będzie można zamówić, kupić i nabyć, a hajs pójdzie na rozwój - jeszcze nie wiem czego, ale czegoś napewno.

**W skrócie skrótowym **

Niczego o nas bez nas, dlatego: o planach jakie mamy razem z Fiefiurem będziemy opowiadać na bieżąco. przynajmniej postaramy się by teksty pojawiały się dość regularnie. Przypominajka jest ustawiona w naszych telefonach. by tekst pojawiał się raz na 3 dni - dzięki temu bedziecie na bieżąco, czy udało mu się zapobiegać celulitowi lub czy szlag jasny nas nie trafił.

***# O najnowszym rękodzieleniu już w niedziele dziś tylko zdjęcie ***


PS. Tak wiem muszę popracować nad cykaniem zdjęć moich prac...... ciii następnym razem będzie lepiej ...